תעמולה בריאה לשירותי מרפאה בחינם לקהילה כדי לחמם את לב העם

1 min read
על מנת לשפר את המודעות הבריאותית של התושבים בתחום השיפוט, לקדם את בריאות התושבים, להנחות את התושבים אורח חיים בריא יותר, ולבנות את המחסום הראשון לבריאות הבריאות. בצע הרצאות ידע בריאותי ופעילויות מרפאה בחינם.
פעילות זו הקימה שני קישורים: הסבר והתייעצות בחינם, והזמינה את בית החולים דוקטור מגויאנגקאן לייק להעניק הרצאות.הרופא הסביר את הידע על הגורמים, הסימפטומים, הסיבוכים ושיטות הטיפול של יתר לחץ דם ויתר לחץ דם באמצעות הסבר באתר, משקף PPT ומענה על ספקות.
הרופאים אמרו כי יתר לחץ דם ויתר לחץ דם הם בעיות בריאותיות שכיחות.במקביל, הרופאים הגיבו בסבלנות לשאלות שהעלו התושבים בשילוב עם דוגמת החיים, והזכירו לכולם כי בחיי היומיום עלינו לשים לב לבריאות הדיאטה, להתעמל באופן מתאים ולשמור על הרגלי חיים טובים.
בשלב שירות הייעוץ החינמי לאחר ההרצאה, הצוות הרפואי של בית החולים גויאנגקואן סיפק שירותי בדיקה בסיסיים כמו סוכר בדם, לחץ דם ועיסוי עבור התושבים שהגיעו.
מרפאה חינמית זו מספקת שירותי בדיקת בריאות נוחים לתושבים והתקבלה היטב על ידי התושבים.כולם אמרו כי באמצעות הרצאות ומרפאות בחינם, הם לא רק שיפרו את המודעות הבריאותית שלהם, אלא גם למדו הרבה ידע בריאותי מעשי והרגישו את החום והטיפול בקהילה.
כתב החדשות יומי של גיז’ו טיאניאן לואו anyu
ערוך את ג’יה ג’י
Luo anyu במשפט השני
שלושה ניסויים הואנג שיאוקינג
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author