מחוז חדש של טאיזו מפרץ: תן לחינוך באיכות גבוהה "להגיע", כך שילדים יוכלו ליהנות מחינוך באיכות גבוהה בפתח ביתם

1 min read

קידום הגינות החינוך ושיפור איכות החינוך הוא מתקני התמיכה העיקריים למשיכת כישרונות ופיתוח תעשיות במחוז החדש של טאיזו מפרץ.”אף על פי שהפיתוח המקיף של התחייבויות החינוכיות במחוז החדש של טאיזו מפרץ מאחר והקרן חלשה יחסית, החינוך הוא המודאג ביותר, הצפוי ביותר, ותחושת הרווח ביותר, והמיקוד והקושי של קידום השגשוג הנפוץ. שימו לב ל”לשכת הפיתוח החברתי המחוזי החדש של טאיזו (לשכת החינוך, לשכת התיירות התרבותית) יאנג רנג’יאן.

בשנים האחרונות, האזור החדש של טאיזו מפרץ האיצה ברציפות בבניית מורים וכישרונות באיכות גבוהה באמצעות העצמה יוקרתית של בית הספר, שילוב הייצור והחינוך והקדמת כישרונות.נכון לעכשיו, ישנם 507 מורים במחוז החדש, כולל 3 מורים בכירים ו -64 מורים בכירים.

01

שיתוף פעולה של בתי ספר משותפים לשיפור איכות החינוך

כעיר מודרנית העולה, בגלל השינויים בדפוסי הפיתוח האזוריים, לבתי הספר במחוז החדש של טאיזו מפרץ ניו יש גם את המאפיינים של בתי ספר שוליים עירוניים ובתי ספר כפריים.

הכנס את שנחאי רבתי ושלב בדלתא נהר יאנגצה.עזרתו של בית ספר יוקרתי המשתף פעולה עם בית ספר יוקרתי הוא הצעד הראשון בבניית צוות כישרונות מורים באיכות גבוהה במחוז החדש של טאיזו.

בשנים האחרונות המשיכה הוועדה לניהול המחוז החדש להזריק משאבים חינוכיים באיכות גבוהה למחוז החדש, לשפר את איכות הקונוטציה של בית הספר ולהציג בתי ספר באיכות גבוהה ומותגים אוניברסיטאיים כמו קבוצת החינוך העולמי של שנחאי, האוניברסיטה הרגילה , ומכללת טאיז’ו בשיתוף פעולה מעמד.

באוגוסט אשתקד הוקמה רשמית המועצה לשיתוף פעולה בחינוך לבתי ספר יונהו לאוניברסיטה הנורמלית בהנגז’ו.הקמת המועצה העמיקה עוד יותר את בתי הספר המשותפים של ועדת הניהול של מחוז טאיז’ו מפרץ החדש ואת האוניברסיטה הנורמלית האנגז’ו, והעניקה משחק מלא לתפקיד המוביל של היתרונות המקצועיים והכישרון של האוניברסיטה הנורמלית של האנג’ואו בבית הספר יונו המזוהה להנגז’ו אוניברסיטה רגילה, ושיפר ביעילות את רמת הריצה של בית הספר.

בהתבסס על דרך ההתאמה האחת -לאחת של “תואר שני וחניכים”, מומחי חינוך בבתי ספר יוקרתיים ממשיכים לספק ייעוץ והדרכה קבועים למורים במחוז החדש לשיפור קצב הצמיחה של המורים.

ב- 28 במרץ, פרופסור ללימינג באוניברסיטת האנגז’ואו נורמלית, סביב הנושא של “טקסט אחד”, נושא כיתת תרגול שני “, וערך פעילויות הכשרה וטחינה עם מורים בקבוצת השפה של בית הספר התיכון ג’וניור יונהו.

“פרופסור יה את מצב ההוראה הבסיסי של קטגוריות עלילתיות סביב הנושא של” שיטת ההוראה של טקסט עלילתי “, שמאוד מעורר השראה לרעיונות ההוראה שלי.”

ב -2 באפריל, בבית הספר התיכון ביניים ביוואהו, סיטי טאיזו, הגיעו לסיום חילופי דוחות המחקר ופעילות ההנחיות המומחים של הכישורים האקדמיים של היחידה.

למורים של בתי הספר במחוזות החדשים יש תצוגה של חינוך יחידה מעוצבת היטב. חבר המומחים בוועדה, מומחי משרד החינוך, נשיא מיוחד ומר יו אנמין, מורה לז’נג גאו, ערכו הנחיות מקצועיות.

תן משחק מלא ליתרונות של המשאב של בתי ספר יוקרתיים, מחוז ניו מפרץ טאיזו, ערך ברפורמות מעשיות בניהול בתי ספר, מחקר חינוכי ושיטות הוראה לשיפור מקיף של איכות החינוך הכוללת של המחוז החדש.

02

שיתוף הוראה ומחקר, שיפור יכולת ההוראה

מחוז חדש של טאיזו מפרץ מתאים לתנאים מקומיים, מקדם איזון באיכות גבוהה של חינוך בסיסי ופיתוח אינטגרציה עירונית וכפרית, ובונה “עיר של דינגקסין” עם טמפרטורה ושירותים מעולים.

בעזרת משאבי המכללה, המחוז החדש סומך על מכללת טאיז’ו כדי להקים את מכון המחקר המחוזי במחוז טאיז’ו במפרץ טאיזו כדי לבחור בגלוי תחומי זמן וצוות מחקר.

בשנה האחרונה אורגנו יותר מ 20 פעילויות הוראה ומחקר באזור. קבוצת המחקר דורגה כקבוצת ההוראה והמחקר המתקדמת המחוזית.יחד עם זאת, יותר מ -150 אנשים נשלחו לאוניברסיטת האנגז’ו נורמלית ולמחקר המראה של שנחאי.

 

בית הספר היסודי המנדרין המזוהה עם מכללת טוז’ואו קבע מסלול חדש לקורסים עתידיים והוראה, וממשיך להוביל את המורים לפתח חזון ולהעצים את יכולת ההוראה.ב- 29 במרץ, בהנהגתו של סונג ג’י, מדריכת מכללת טאיז’ו, המורים של קבוצת בית הספר היסודי Wenhua, פנו לבית הספר היסודי Wenzhou Plaza כדי להשתתף בהוראה ופעילויות מחקר באנגלית.

לאחר התצפית, מורים משני המקומות שנערכו בבורסות מעמידות.כולם אמרו שאותה מעמד של הטרוגני לא רק מראה את סגנון ההוראה של מורים שונים, אלא גם משקף את המגוון והגמישות של ההוראה.באמצעות תקשורת ולמידה כאלה, מורים יכולים ללמוד אחד מהשני, לנצל זה את זה ולשפר במשותף את רמת ההוראה.

עם שיתוף ושילוב של פעילויות הוראה ומחקר, איכות המורים השתפרה משמעותית.בשנה שעברה היו 24 פרויקטים ו -38 נושאים במחוז המחוז והערים החדשות.

03

גיוס כישרונות ומיטב את איכות הריצה של בית הספר

“מנהלי בית ספר יסודי ותיכוני יקרים, מורים משמעת עמוד השדרה, אנחנו במחוז החדש של טאיזו מפרץ, מצפים להחזיק איתך ידיים!”

באוקטובר האחרון, מכתב גיוס כנה “נמסר” למדינה כולה.

הוא יי, מנהל בית הספר התיכון ג’וניור יונהו, מלא אמון בעתיד החינוך המחוזי החדש- “בהשוואה למחוזות אחרים (ערים, מחוזות) בטאיז’ו, המורים במחוז החדש הם צעירים וקלים יותר לקבל תרגול מושגי הוראה מתקדמים. “הוא התיישב במחוז החדש עם מנהל בית הספר היסודי יונהו ג’ואו שיאורונג והפך לעמוד השדרה של צוות המורים של מחוז ניו מפרץ טאיזו.לדעתו, ישנם בתי ספר חדשים רבים במחוז החדש, שתורם לקידום טוב יותר של רפורמת ההוראה.

נכון לעכשיו, המחוז החדש של Taizhou Bay הציג בהצלחה מורים מיוחדים, ז’נג בכירים, נשיאי עירייה ו -7 מורים עמוד השדרה, ויש לו 5 תארים כבוד בעירייה ומעלה. ובניית צוותי כישרונות חינוך לרמה חדשה.

במקביל, המחוז החדש העיר על הערכת הערכת הטירונים, מורים מצוינים, מחנכים מצוינים ופרסי תרומה מצטיינים.

בהתבסס על שיטות הפורומים המפורסמים של מורים מפורסמים, דקלום קלאסי, מחקר, תחרויות הוראה, כיבוש דיבור וכו ‘, המחוז החדש טיפח ברציפות את “זרעי הזהב” של דרישת מורים, וקדם את הרעיון של “חינוך שמח” -להקים כדי היה עמוק יותר וגדול בקמפוס המחוז החדש.

נכון לעכשיו, המחוז החדש מנהל משא ומתן עם מותגים חינוכיים ידועים רבים כדי לקדם באופן מקיף את התפתחות החינוך, כך שילדים במחוז החדש יוכלו ליהנות מחינוך באיכות גבוהה בפתח ביתם.

וואנג צ’או חדשות כתב הלקוחות Ge Jianing

You May Also Like

More From Author