בקש מהממשלה להביט לאחור | מחלקת החינוך המחוזית: שימוש טוב בפלטפורמת ההכשרה והפיקוח כדי לשמור על זכויותיהם ואינטרסים של סטודנטים

1 min read

02:55
Qilu.com · חדשות ברק, חדשות 11 באפריל בשעה 7 בערב, הגיליון ה -167 של טור “שאל את הממשלה שנדונג”.בגיליון זה, התוכנית מתמקדת ב”חדשנות טכנולוגית מקדמת את שדרוג הייצור “ומשיקה תוכנית מיוחדת של” מבט לאחור, התבוננות במאמצים המשותפים “.
פלטפורמות מקיפות לפיקוח על חינוך והכשרה של בית הספר יכולות לעזור להורים לזהות מוסדות הכשרה בבית הספר תואמים עם “תעודות שלמות” כדי למנוע ביעילות סכנות נסתרות כמו “החזרים קשים” ו”הפעלת כסף לנהל כסף “.גם משרד החינוך וגם מחלקת החינוך המחוזית מחייבים בבירור מוסדות הכשרה בקמפוס להשתמש בעסקאות פלטפורמה, ושכר לימוד נכנס לחשבון המשמורת כדי לפקח על ידי בנקים.בחודש מרץ השנה למד הכתב בחקירה וראיון במחוז הצפון של צ’ינגדאו כי מוסדות הוראה והדרכה רבים לא היו מוכנים להשתמש בפלטפורמת השירות הרגולטורי.על מנת לעקוף פיקוח, כמה מוסדות הכשרה אף העניקו שני סטנדרטים לטעינה.
ב -14 במרץ אמר שינג שונפנג, סגן מזכיר וסגן מנהל קבוצת המפלגות וסגן מנהל מחלקת החינוך המחוזית של שאנדונג,: “פלטפורמה זו היא פלטפורמה לפיקוח ושירותים להכשרה מחוץ לקמפוס להכשרה מחוץ לקמפוס. שים את התיק בכספת “” “” “”
ז’ונג הונגבו, חבר בקבוצת המפלגה וסגן מנהל מחלקת החינוך המחוזית של שאנדונג, אמר: “גילוי בעיות כאלה, אחד -אחד -אחד יושב, חיזוק המכה, הקנס, הביקורת והביקורת, תן לו לתקן בהקדם האפשרי. “
ביום השני של המופע, המחלקה לחינוך המחוזית, לשכת החינוך של צ’ינגדאו, ולשכת החינוך והספורט של מחוז שיבי הקימו 4 צוותי בדיקת אכיפת החוק המשותפים לביצוע בדיקות מיוחדות על מוסדות ההכשרה של דוח התוכנית.
בתגובה למצב בו שיעור השימוש של הפלטפורמה אינו גבוה, צוות צוות הפיקוח של מחלקת החינוך המחוזית הסביר את דרישות המדיניות בפירוט לאדם האחראי על מוסד ההכשרה.
גו ניאנפנג, מנהל מחלקת ההדרכה והפיקוח על חינוך במחלקת החינוך המחוזית של שאנדונג, אמר כי באמצעות פלטפורמה זו ניתן למלא את הזכויות והאינטרסים של כל ההורים ויכול גם להגן על הזכויות והאינטרסים של מוסדות ההכשרה.
ב -18 במרץ, ביצעה לשכת החינוך של צ’ינגדאו תיקון מיוחד של פיקוח על הכספים על מוסדות הכשרה מחוץ לקמפוס ברחבי העיר, והפציר במוסדות החינוך וההכשרה לכלול את כל הכספים שלפני האיסוף בהיקף “שיעור אחד, חיסול אחד”, והגביר את הפרסום לממסד הפרסום של ההורים.צ’ינגדאו מאפשר גם באופן חדשני את מערכת פיקוח המרחקים המוצגת, ומשתמש בשילוב של פיקוח מרחוק ובאכיפת החוק באתר כדי לדחוק במוסדות הוראה והדרכה לביצוע תאימות עסקית.מאז פיתוח תיקונים מיוחדים, מספר ההזמנות שנרכשו בפלטפורמת הרגולציה גדל ביותר מ- 8,000 בפלטפורמת הרגולציה של העיר.
לו בינג, מנהל החינוך הפרטי ומחלקת הכשרה ופיקוח על קמפוס של הלשכה לחינוך צ’ינגדאו, אמר כי היא תמשיך להגדיל את המאמצים לחיוב פיקוח ומגלה שההוראות יתקיימו בזמן בזמן בזמן דֶרֶך.הגדל את הפרסום, אפשר להורים להשתמש בפלטפורמה הרגולטורית בהרחבה כדי למנוע בעיות כאלה מהגורם השורש.
ב- 20 במרץ, מחלקת החינוך המחוזית פרסמה את “ההודעה על חיזוק היישום של פלטפורמה מקיפה של חינוך והכשרה ושירותים לחינוך והדרכה ושירות חוץ -דגימה”, שחייבה את כל חלקי המחוז לבצע פעולת תיקון מיוחדת חודשית של פלטפורמות פיקוח.מאז פעולת המבצע, ישנם 6,4240 הוראות אימונים ומסחר שנוצרו על ידי מוסדות הכשרה מחוץ לקמפוס במחוז שלנו, עלייה של 78.0%במהלך מרץ.
בזירת המופע הפוליטי הלילה, שינג שונפנג, סגן מזכיר וסגן מנהל קבוצת המפלגה וסגן מנהל מחלקת החינוך המחוזית של שאנדונג, אמר: “לאחר ששודר התוכנית, ביצענו פעולת תיקון מיוחדת בחודש המחוז.
כתב חדשות הברק דוואי בינג שיאו וואנג ג’ינגהואה דו”ח
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author