"השכלה גבוהה של שאנשי" לו ג’יאנג’ון: דבק בשילוב משולב של תעשייה -אוניברסיטת -מחקר בשילוב מעמד של חינוך ומדע וטכנולוגיה לקידום פיתוח איכות חדשה

בשנים האחרונות המשיכה אוניברסיטת שיאן ג’יאוטונג לקדם את ההצמדה המשולבת של בית הספר והאדמות והמפעלים, ובוחנת באופן פעיל את המודל החדש של התעשייה -אוניברסיטאות -שילוב עמוק במחקר בנמלי חדשנות כדי לחקור באופן פעיל “מרכז אחד, דגירה אחת, שניים -מסביב, משותף ומשותף “תעשייה, אוניברסיטה ומחקר.נכון לעכשיו, קונסורציום החדשנות שהוקמו בשיתוף מפעלים ומנוהלים במשותף ופועלו עם כמעט 200 מנהיגים ומנהיגים, ו -76 השיגו באינטגרציה מעשית.תוך התמקדות בטכנולוגיות הליבה העיקריות ובחיתוך המשותף לתעשייה, הקמת צוות “מדען+מהנדס” כדי לבצע מחקר מדעי ארגוני ונפתח מהמעבדה “הקילומטר הראשון” להפיכת הישגים ויישומי שוק כישרונות ומאיץ את הגידול והפיתוח של כוחות פרודוקטיביים חדשים.
לו ג’יאנג’ון, מזכיר ועדת המפלגה של אוניברסיטת שיאן ג’יאוטונג, אמר כי האצת הקמת פרודוקטיביות איכותית חדשה, חדשנות מדעית וטכנולוגית היא מרכיב הליבה, החינוך הוא הבסיס וחלוץ, מחזור החינוך, המדע והטכנולוגיה , וכישרונות הם ערבות כוח, והמערכת התעשייתית המודרנית היא הבסיס לתעשייה.לאוניברסיטאות מחקריות גבוהות יש את היתרונות של מחקר בסיסי עמוק ושילוב חוצה -תחומי -תחומי -תחומי. פרודוקטיביות חדשה ובניית מערכת תעשייתית מודרנית. להשיג שילוב של כישרונות מדע וטכנולוגיה חינוכיים.
שילוב עמוק של תעשייה -אוניברסיטת -חקר הוא המפתח לקידום כישרונות מדעי החינוך והטכנולוגיה
לו ג’יאנג’ון אמר: “התקדמות השלושה -באחד של חינוך, מדע וטכנולוגיה וכישרונות היא לשלב טוב יותר את הכוחות היצרניים הראשונים, את המשאבים הראשונים של הכישרון והחדשנות של המדע והטכנולוגיה.” “” “”
לו ג’יאנג’ון מאמין כי המערכת התעשייתית המודרנית מורכבת מהפיתוח השיתופי של הכלכלה הריאלית, חדשנות מדעית וטכנולוגית, מימון מודרני ומשאבי אנוש.יש צורך ליישם שילוב של חינוך, מדע וטכנולוגיה וכישרון, לבנות מערכת תעשייתית מודרנית ולהאיץ את פיתוח כוחות יצרניים חדשים.המוקד הוא ברפורמה של מנגנוני מערכת מדע וטכנולוגיה ומערכת כישרונות, חיזוק הסטטוס של חדשנות ארגונית, ולקחת את האינטגרציה העמוקה של התעשייה הארגונית -אוניברסיטאית -חקר כפריצת דרך, ולשלול לפתוח את נקודות החסימה והכרטיס נקודות ריסון פיתוח פרודוקטיביות חדש.יש צורך לפתוח את רשת החדשנות ולשלב את הרשת התעשייתית, לקדם את האינטגרציה העמוקה של רשת חדשנות, רשת תעשייתית, רשת הון ורשת כישרונות, ולארגן ביעילות סוגים שונים של נושאים חדשניים כדי לשתף פעולה ולחדש חדשנות ויעילה.לקיחת כישרונות כגרעין, הארגון כגוף העיקרי, ושוק כמובילה, אופטימיזציה של כל מיני משאבים, נותנת משחק לתפקידן של אוניברסיטאות מחקריות גבוהות במחקר בסיסי ותפקיד פריצות דרך מדעיות וטכנולוגיות משמעותיות להשגת כישרונות טכנולוגיים מחקריים בסיסיים של כישרונות וטכנולוגיות בסיסיות במכללות שילוב אורגני של תוצאות עם מפעלים פיזיים.במקביל, להציג באופן פעיל הון פיננסי ומאיץ את הקמת מערכת תעשייתית חדשה המתאימה לפיתוח איכות חדשה.
בשילוב מעמד של התעשייה, האוניברסיטה והמחקר חייבים לדבוק בארגונים כמובילים
מדוע אתה מתעקש על שילוב עמוק של תעשייה -אוניברסיטת -חקר על ידי Enterprises, Lu Jianjun מאמין שיש את חמש הנקודות הבאות:
ראשית, יש ליישם את תוצאות המחקר הבסיסיות שנוצרו על ידי מכללות ואוניברסיטאות על שרשראות תעשייתיות ותעשייתיות במועד בכל תהליך הבדיקה, האיטציה והתיעוש.עם זאת, בדרך כלל אין באוניברסיטאות את התנאים כמו סביבה איטרטיבית, קרנות וכו ‘, מה שמוביל לרוב התוצאות המחקר הבסיסי במעבדה בצורה של מאמרים, פטנטים וצורות אחרות.לכן, כיצד לחבר מפעלים במועד ועגינה של מוסדות פיננסיים בזמן היא בעיית נקודות הכאב.
שנית, גם מפעלים והון פיננסי מקווים להתחבר להישגים הטכניים ביותר של טרנספורמציה באיכות גבוהה ושינוי טרנספורמציה במועד. בפרט את היכולת, זהו גם מרכיב באיכות גבוהה של כוחות פרודוקטיביים איכותיים יותר.
שלישית, השילוב העמוק של הבעיה נשבר.ארגונים הם הגוף העיקרי של החלטת חדשנות -הגוף העיקרי של השקעות מו”פ, הגוף העיקרי של ארגוני מחקר מדעיים והגוף העיקרי של התוצאות. וחדשנו.
רביעית, מרבית שיתוף הפעולה בין אוניברסיטאות למפעלים נשאר במודל שיתוף פעולה מסורתי של “שתי מפלגות A, חוזה נייר אחד, פרויקט וקרן אחת”. וארגונים זקוקים במיוחד לכישרונות גבוהים ומחקר בסיסי כדי לתמוך בטכנולוגיות ליבה מרכזיות.
חמישית, השילוב העמוק של אוניברסיטאות ראשונות -מחלקה ומפעלים ראשונים, שיתוף משאבים חדשניים, ובמקביל משתמשים ביתרונות של ישות שוק בביקוש, קלט מימון, ניהול מו”פ ארגוני והישגים טכניים וגובה -כישרונות רמתיים ומחקר בסיסי בכישרונות גבוהים ברמה ומחקר בסיסי.
מה הדומיננטיות של החברה, איך לשלוט, מהו פיוז’ן, איפה היתוך וכיצד להשיג שילוב עמוק?לו ג’יאנג’ון מאמין שככל ארבעת הגוף העיקרי של הביקוש, ההשקעה, הניהול והטרנספורמציה, אוניברסיטת המחקר המשותף מקימה מרכז מו”פ חדש ואחד משותף בתחום האוניברסיטה, תוך התמקדות ביישום של מחקר בסיסי מנגנונים, פתיחת מחקר בסיסי, מחקר אפליקציות ממחקר ופיתוח תעשייתי שרשת החדשנות ביצעה מחקר ופיתוח ארגוני כדי לפתור את הבעיה של “צוואר תקוע” בארגון, תומכים ביצירת ארגונים עולמיים ושפר את היכולת של הטכנולוגיה המקורית של הארגון.עם “ניהול כפול” מכוון, מערכת האחריות של הדיקן תחת הנהגת המועצה נקבעת; המומחה הראשי של בית הספר; המנטור בבית הספר והמדריך התאגידי “מנטור כפול” מו”פ, טיפוח כישרונות מצוינים העונים על הצרכים, במקביל להפחית באופן משמעותי את עלות ההכשרה התאגידית; של “ניהול כפול, צ’ייף כפול, חתימה כפולה ומנטור כפול.”
אמצעים חדשניים לקידום האינטגרציה העומדת -פטורה של התעשייה -אוניברסיטאות -מחקר בהובלה על ידי Enterprises
כיצד לקדם את האינטגרציה העמוקה של התעשייה -אוניברסיטת -מחקר בהובלת Enterprises, Lu Jianjun הציע שלושה מדדים חדשניים:
הראשון הוא לבנות סוג חדש של “דגם אחד של” מרכז אחד, דגירה אחת, דו -מסבך ומשותף “.אוניברסיטת שיאן ג’יאוטונג משלבת מציאות ספציפית, ובוחנת את המודל החדש של תעשיית “1121” -מחקר ומחקר בהנהגת הארגון. קרנות זרעים, וכספי מלאך להקמת חממה טרנספורמציה שנשאו על ידי מפעלים גדולים כדי להשיג “אצווה בוגרת וחבורה של דגירה”. הוא, לפרוס רשת חדשנית סביב הרשת התעשייתית, ולטפח את רשת התעשייה סביב רשת החדשנות; אספקה, סיוע ממשלתי, שימוש שיתופי וזכייה רב -מפלגתית “כדי לפצות על היעדר כישרונות גבוהים בארגון, להגדיל את צוות המחקר המדעי המלא והסטודנטים לתארים מתקדמים של מכללות ומדריכת אוניברסיטאות.
השנייה היא לשפר ביעילות את מנגנון ההפעלה הניהולי של מכון המחקר המשותף.מכון המחקר של יונייטד הוא מרכז מו”פ חדש לפקודי החברה.הדיקן (צוות ניהול הליבה) בהנהגת ועדת הניהול של בית הספר והארגון אחראי למערכת האחריות, והוועדה הטכנית של המדענים של בתי הספר והמפעלים כאחד.הארגון הוציא את תוכנית המחקר והפיתוח של מכון המחקר עבודת מחקר ופיתוח ארגוני.ההערכה וההערכה של כל צוות חשיפה מבוצעת על ידי בית החולים. ועבור אלה המתאימים לדגירה של מפעלים עם טכנולוגיה בוגרת, זה מוסכם על ידי שני הצדדים ותוצאות צוותי ההחזקה הטכנולוגית הליבה יושקעו במניות.
השלישית היא להאיץ את העברה ושינוי של הישגים מדעיים וטכנולוגיים.ראשית, פתחו הון פיננסי חברתי וגורמי שוק כדי להבין את הערוצים להישגים הטכנולוגיים ביותר של מכללות ואוניברסיטאות במועד.הקימו צוות של מתווכים טכניים בבית הספר ומחוצה לו, ופעלו בזמן אחד. של תוצאות מחקר בסיסיות לעבור בצורה חלקהשנית, מסלול הטרנספורמציה נקבע באופן סביר על פי ההבדלים בתוצאות.עבור טכנולוגיה בוגרת ואיכותית פטנט, ארגונים משתמשים ישירות בהעברה ורישיונות; קונסורציום פיוז’ן; ו
על מנת לבנות את בניית סין החדשה, עברה אוניברסיטת שיאן ג’יאוטונג משנחאי לציאן בשנת 1956 כדי לדבוק בכוונה המקורית “לצעוד למדע ולבנות צפון -מערב גדול”, ויוצרת רוח מפוארת של “האזנה ל”האזנה” פיקוד המפלגה והמפלגה “.בשנים האחרונות בית הספר התעקש לראות את אוניברסיטת ג’יאוטונג מנקודת המבט הבינלאומית, את האסטרטגיה הלאומית ואת הקפיצה מאוניברסיטת ג’יאוטונג כדי לראות את אוניברסיטת ג’יאוטונג, וקידום את בית הספר כדי להשתלב טוב יותר באסטרטגיה הלאומית, לשלב פיתוח מקומי ושילוב חדשנות תעשייתית.
בבניית הפלטפורמה המקורית של קינצ’ואנג -הפלטפורמה המונעת על ידי קינצ’ואנג, השיקה אוניברסיטת שיאן ג’יאוטונג את פרויקט החדשנות “6352” של ייצור ושילוב חינוך בנמל החדשנות המערבית והטכנולוגית של סין כדי להפגיש משאבי חדשנות גלובלית, להתמקד באסטרטגיות פיתוח לאומיות, עגינה של צרכים בתעשייה המקומית, להציג סוגים שונים של הון פיננסי מסוגים שונים, מטפחים אקולוגיה של חדשנות טובה, טיפוח כישרונות חדשניים מצוינים, איסוף פוליטיקה (מדיניות תמיכה), ייצור (מפעלים מובילים), בית ספר (אוניברסיטת רמת גבוהה), מחקר (מכללה גדולה ומכללה גדולה בית גדול), שימוש (קרקעות ואדמות עירוניות), זהב, זהב, זהב (מימון טכנולוגי) שישה סוגים של משאבים נכנסים לנמל החדשנות, הקימו שלוש מכללות של תעשיות מודרניות, טכנולוגיה עתידית, ומשי דרך אינטרנשיונל (מכון מחקר/חממה) . , שואפים לממש את הפיתוח המשולב של כשרונות מדע וטכנולוגיה של חינוך, לשלב ייצור וחינוך, לשלב מדע וחינוך, להעמיק את הרפורמה של מדע וטכנולוגיה, כישרונות ומנגנונים ולקדם פיתוח כוחות יצרניים חדשים. להפגנה מערבית מודרנית בסגנון סיני.
(סין דיילי Shaanxi Station Station Qin Feng)
מקור: סין Daily.com
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author