הסיור הראשון ב"טיאנלו גה סאנג פרח · פגישה עם לינצי "רכבת נסיעות נפתחת

1 min read
כתב היומי של עובדים -סכינה תעשייה. כתב שינג שנגשיאנג וו דאוג’י אתה אוריינטלי
בשעה 23:40 ב -14 באפריל, Y973 “Tianlu ge Sanghua · מפגש עם Linzhi” רכבת נסיעות הפליגה לאט מתחנת שינינג, ולמעלה מ- 700 תיירים פתחו טיול טיבטי של 11 יום.
“אפריל בעולם, פאנג פיי היה מותש ופריחת אפרסק בהרים היו בפריחה מלאה.”אפריל היא העונה בה פרחי האביב פורחים בטיבט.על פי וואנג הונגקסין, שירות הנסיעות הבינלאומי של רכבת הרמה של צ’ינגהאי, “טיאנלו גה סאנג פרח · מפגש לינצ’י” מסלול נסיעות נסיעות יכסה את האטרקציות הטיבטניות המפורסמות כמו ארמון בודארה, מקדש ג’וקאנג, נמיוו ואטרקציות טיבטניות אחרות.במהלך הטיול, המטיילים יבקרו בהרים ובנהרות המפוארים של טיבט, מעריכים את הסגנון התרבותי המסתורי, ירגישו את הקסם המקסים של הטבע וילכו למינוי הערכת הפרחים של לינצ’י בטיבט.
על מנת להבטיח מסע נוח ונעים של תיירים, רכבת הנסיעות משתמשת בתאי חמצן מפוזרים וממוזגים עם תאים מסוג חמצן. מדריכי טיולים ואנשי שירות סיפקו להם לספק להם את זה עבורם טרוסטי ושירות חם.
מאז תחילת השנה, תאגיד צ’ינגהאי -טיבט צ’ינגהאי -רכבת רכבת רכבת בינלאומית פתח 5 רכבות תיירים בתוך המחוז ומחוצה לו, ושימש יותר מ -3,200 תיירים ותיירים תחבורה.בשלב הבא, שירות הנסיעות הבינלאומי של קבוצת צ’ינגהאי -קינגהאי -רכבת רכבת רכבת רכבת בינלאומית יתכננו לנסוע לרכבות נסיעות בינטאי, מוה, שינג’יאנג, היינאן וכיוונים אחרים, לעשות זאת באופן פעיל בעבודה טובה בצ’ינג גן טיבט ובפרובינציאלי דרכי טבעת תיירותיות.
(מקור: לקוח יומי של עובדים)
דוח/משוב

You May Also Like

More From Author